Nasır Tedavisi

LAZERLE NASIR TEDAVİSİ

Lazerle Nasır Tedavisi

Nasır bir sağlıklı problemi olmamakla birlikte kişinin yaşam kalitesini etkileyen bir unsurdur. Acı verir ve kişinin yaşam faaliyetlerini kısıtlar hatta engeller. Çoğu zaman ayak bakımının yetersizliğinde ortaya çıkmaktadır. Cilt daha kalın ve kabuğumsu bir yapıya dönüşür. Yanlış ayakkabı seçimi, yetersiz ayak bakımı, el aletlerinin eldivensiz kullanımı ve bunun gibi faktörler nasır oluşumunu tetiklemektedir. Nasır genellikle el ve ayaklarda görülür.

Nasır, bir virüs ve / veya bakterinin neden olduğu bir cilt hastalığı olmamasına rağmen önemsiz bir sorundur diyemeyiz. Çünkü nasır problemi ilerlediğinde derinin içine doğru ilerler ve kişinin sosyal hayatını kısıtlar, çok fazla ağrı yapar. Bu durum da kişinin yaşam kalitesini düşürür.

Nasır Çeşitleri Nelerdir?

Yüzeyel Nasırlar: Genellikle ayaktaki küçük parmakta görülür. Yürürken ağrı yapmazlar ancak dar bir ayakkabı seçiminde ağrı yapabilirler.

Parmak Arası Nasırları: Bu tür nasırlar parmakların birbirine sürtünmesi sonucu meydana gelir. Çok fazla ağrıya sebep olabilir, kapalı ayakkabı giyilmesini zorlaştırır.

Topuk Nasırları: Çok fazla ağrıya sebep olur. Bu tip durumlarda silikon tabanlı ayakkabıların tercih edilmesi gerekir.

Fraksiyonel Karbondioksit (CO2) Lazer İle Nasır Tedavisi

Özellikle şiddetli ağrı yapan nasırlarda etkili sonuçlar sağlamaktadır. Lazer ışınların nasırın köküne kadar iletilerek nasırı tamamen tedavi eder. İşlem 5 – 10 dakika kadar sürmektedir. Ortalama üç seans yeterlidir. Seans aralıklar 14 ila 21 gün arasında olabilmektedir.

Fraksiyonel Karbondioksit (CO2) Lazer mi Cerrahi Operasyon mu?

Fraksiyonel karbokdioksit lazerle yapılan nasır tedavisinde sonra dikiş atılmaz. Tedavi sonrasında uygulama alanına özel bir bakım yapmanız gerekmez. Fraksiyonel karbondioksit lazerle yapılan nasır tedavisi cerrahi operasyona göre çok daha kısa sürede sonuçlanır. Aynı zamanda cerrahi operasyonda olduğu gibi uygulama öncesinde iğneyle uyuşturmaya gerek yoktur. Bu nedenle fraksiyonel karbon dioksit lazerle nasır tedavisi cerrahi operasyon ile yapılan nasır tedavisine göre çok daha avantajlıdır.

Tedavi Sonrasında Yeniden Nasır Oluşumu Önlenebilir mi?

Tedavi sonrasında yeniden oluşmaması için bazı tedbirlerin alınması gerekmektedir. El ve ayak bakımının aksatmadan yapılması, doğru ayakkabı seçimi, kür bakımları yapılabilir.

Nasır Tedavisi Fiyatları Nedir?

Öncelikle nasır tipinin belirlenmesi gerekir. Sonrasında uygulanacak tedavi prosedürüne doktor tarafından karar verilir ve ücretlendirilmesi yapılır. Muayene öncesinde bir fiyat belirlemek doğru olmayacaktır. Nasır tedavisi hakkında detaylı bilgi ve randevu almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Turgut Özal İletişim

Tuna Apt. No:109 Çukurova / Adana